Exercitii pentru reducerea ridurilor

Exercitii pentru reducerea ridurilor

Exercitiile pentru fata si gat ajuta la pastrarea elasticitatii pielii, la activarea circulatiei sangvine, la tonifierea muschilor, iar toate acestea duc la diminuarea vizibila a ridurilor. Exercitiile trebuie facute zilnic, timp de cateva luni pana cand toti muschii vor fi antrenati, inclusiv cei mai putin solicitati.

Exercitii pentru fata

Toate exercitiile care vor fi enumerate, se vor executa in fiecare zi, de cel putin zece ori fiecare exercitiu in parte.
  • Sprancenele se ridica si se coboara brusc. Miscarea va rezolva problema ridurilor verticale de pe frunte
  • Inhalati mult aer, iar apoi treceti-l dintr-o parte in cealalta a gurii, dupa care dati-i drumul incet. Ajuta la intarirea muschilor de pe pometi
  • Cu gura larg deschisa pronuntati literele A si O. Exercitiul este indicat pentru barbia cazuta
  • Largiti fortat narile si gura, apoi tuguiati buzele. Ajuta la diminuarea ridurilor din santul nazo-labial.
  • Treceti buza inferioara peste cea superioara tinand capul lasat pe spate. Exercitiul este recomandat pentru barbia dubla
  • Exercitii pentru gat

  • Executati o miscare de rotire de 360 grade de cinci ori spre dreapta si de cinci ori spre stanga
  • Puneti o carte pe cap si faceti cateva ture prin camera. Incercati si cu doua si trei carti aceeasi miscare. Exercitiul trebuie facut astfel incat capul sa ramana drept, fara a impinge barbia si fara a inalta umerii.
  • Executati mai multe miscari prin care sa trageti capul cu barbia inainte




  • Fii prima care comentează


    Alte articole TopFeminin