Tae-bo pentru abdomen

Tae-bo pentru abdomen

Continuam seriile de exercitii de fitness cu tae-bo pentru abdomen, care va vor ajuta sa aveti un abdomen plat, precum si o talie de invidiat. Se va lucra intens si rezultatele se vor vedea dupa 3-4 saptamani.

Trebuie sa nu uitati ca aceste exercitii se vor face seara si de maxim 3 ori pe saptamana si in caz ca vor aparea dureri de spate va trebui sa opriti executarea exercitiilor.

Daca vi se va face sete nu veti avea voie decat o gura de apa, fiindca stomacul nu trebuie sa fie plin, pentru a putea executa exercitiile corect.

Dupa cum stiti se incepe cu o incalzire de aproximativ 10-15 minute, cu 20-30 rotiri de bazin spre stanga si 20-30 de rotiri de bazin spre dreapta, acelasi numar si pentru aplecari spre stanga si respectiv spre dreapta si fandari.

Pentru a lucra abdomenul superior, incepeti prin a va intinde pe spate, apoi ridicati talpile spre tavan, puneti mainile la ceafa si efectuati 25-30 de ridicari cu pieptul spre genunchi, picioarele trebuind sa ramana in pozitia de drept, a cate 3 serii. Expirati cand pieptul este ridicat, fiindca atunci sunteti in pozitia de efort maxim si astfel arderea caloriilor se va face mult mai rapid. Urmatoarul exercitiu este la fel, insa de aceasta data indoiti genunchii usor spre piept expirand puternic. Veti face tot 3 serii a cate 25-30 de ridicari. Dupa fiecare serie puteti face o pauza de maxim 30 secunde.

Pentru a scapa de burtica trebuie sa stati tot intinse pe spate cu palmele suprapuse sub zona lombara (sub fund) si veti ridica picioarele la 45 de grade si veti efectua forfecari verticale expirand atunci cand piciorul drept se afla sus. Veti efectua tot 25-30 de repetari in 3 serii cu o pauza de 30 secunde dupa fiecare serie.

Apoi, veti face forfecarile orizontale, adica suprapunerea alternativa a picioarelor care se afla tot la 45 de grade de sol. Se vor executa ca si celelalte exercitii, 3 serii a cate 25-30 de repetari. Se expira cand piciorul drept se afla deasupra.

Numarul de repetari vor creste in saptamana urmatoare la 35-40.

Alte articole din aceeasi categorie:
Tae-bo pentru picioare
Tae-bo pentru sani
Tae-bo pentru fesieri
Tae-bo





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin

  • Bai de aburi pentru ingrijirea tenului
    Bai de aburi pentru ingrijirea tenului

    Un remediu la indemana pentru ingrijirea tenului si pentru a-l rasfata dupa o zi friguroasa sunt

  • Peste marinat
    Peste marinat

    Daca nu stiti ce sa mai gatiti (si acest lucru se intampla uneori des) va propun

  • Lenjerie sexy pentru Valentine`s Day
    Lenjerie sexy pentru Valentine`s Day Pregateste-ti o lenjerie sexy de Valentine`s Day si multe lumanari pentru o atmosfera cu adevarat speciala. De Ziua
  • Tarta cu prune
    Tarta cu prune

    Vara e sezonul fructelor iar desertul pe care vi-l propun, tarta cu prune, va fi unul

  • Exercitii pentru gambe
    Exercitii pentru gambe

    Multe exercitii pentru gambe necesita depunerea unui efort suplimentar, ceea ce inseamna ca pentru a lucra

  • Reflexoterapie
    Reflexoterapie

    Despre reflexoterepie se poate spune ca este o tehnica de masaj foarte veche si care are