Exercitii pentru abdomen si coapse

Exercitii pentru abdomen si coapse Pentru a avea un abdomen plat si coapse suple va propunem exercitii usor de executat pe care le puteti face acasa. Atunci cand incepeti un exercitiu este bine sa stiti cateva reguli de baza. Pentru a nu avea probleme, de exemplu intinderi musculare, va trebui sa-ti incepi antrenamentul cu cateva miscari usoare. Respiratia este foarte importanta pentru a reusi sa duci la bun sfarsit un antrenament. Inspira profund, atunci cand incepi exercitiul si expira inainte de reluarea miscarii. Pentru ca un exercitiu sa dea rezultate va trebui sa mai faci cel putin 2-3 repetari chiar daca te simtiti extenuata.

E bine de stiut ca pentru a-ti intari musculatura va trebui sa fii rabdatoare si sa nu astepti ca tehnica sa dea roade peste noapte. Antrenandu-te cu regularitate, pornind gradat, de la exercitii usoare, care dureaza 10-15 minute, pana la antrenamente de o jumatate de ora, de cel putin 3 ori pe saptamana, vei ajunge sa arati asa cum ti-ai dorit.


Exercitiu pentru abdomen
Stati intinse pe spate, cu bratele pe langa corp. Ridicati capul, in acelasi timp si picioarele pe care le mentineti intinse. Din aceasta pozitie veti incepe sa ridicati mai mult un picior, mentinandu-l pe celalalt in pozitia initiala, dupa care schimbati si executati aceeasi miscare si cu celalat picior. Repetati acest exercitiu 2 minute. Odihniti-va un minut si incercati sa faceti urmatoarea miscare. Intinse pe spate veti ridica picioarele cativa centimetri si veti ramane in aceasta pozitie un minut. Este un exercitiu foarte eficient pentru abdomen pe care vi-l recomand zilnic.

Exercitiu pentru coapse
Stati intinse pe partea stanga si tineti piciorul drept intins, iar piciorul stang pliat. Ridicati piciorul drept cat mai mult posibil, dupa care coborati. Repetati de cel putin 15 ori, dupa care schimbati piciorul. Atunci cand va obisnuiti cu acest tip de exercitiu puteti sa incercati sa faceti mici cercuri cu talpa, atunci cand piciurul este ridicat. Astfel veti lucra si musculatura gleznelor si pe cea a gambelor.




Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin

  • Masajul facial, un plus de prospetime
    Masajul facial, un plus de prospetime Pentru a avea un ten frumos, luminos si fara riduri, apelati cu cea mai mare incredere
  • Metode naturiste pentru a scapa de matreata
    Metode naturiste pentru a scapa de matreata

    Matreata apare ca urmare a unei activitati intense a glandelor sebacee ale pielii capului. Astfe, la acest

  • Gene de papusa
    Gene de papusa

    Stilul "gene de papusa" este inspirat din machiajul anilor `60, care face furori si anul acesta. Acest look

  • Rochii pentru o seara perfecta
    Rochii pentru o seara perfecta Indiferent de evenimentul pentru care cauti o rochie, Cristallini Boutique iti poate oferi rochii de seara,
  • Bratari
    Bratari

    Printre accesoriile unei femei, pe langa cercei, coliere, margele sau genti, se numara si diferite bratari, fie

  • Dilatarea in sarcina
    Dilatarea in sarcina

    In timpul sarcinii, uterul creste de la 50-70 g, (cu o cavitate de 10 ml), cat are