• Aerobic la tine acasa

    Aerobic la tine acasa

    Sedentarismul slabeste puterea de lucru a inimii, scade mobilitatea articulatiilor, tesutul muscular se poate transforma in tesut adipos, si pot aparea multe alte consecinte grave. Miscarea si exercitiile fizice trebuie privite pur si simplu ca reglatoare ale ale proceselor vitale, iar efectuate sistematic intensifica procesele metabolice si contribuie la scaderea colesteterolului si astfel la prevenirea aterosclerozei.

    Exercitiul 1. Ridicati piciorul inainte si faceti o bataie din palme sub picior. Expirati.

  • Pilates

    Pilates

    Pilates reprezinta un program bine echilibrat de exercitii, care au aparut si s-au dezvoltat la inceputul secolului XX. Cel care a propus pentru prima data acesta metoda este Joseph Pilates. El a ajuns la concluzia ca intre trup si suflet exista o puternica legatura si prin puterea extraordinara a mintii ne putem coordona foarte bine miscarile. De aceea Pilates a numit acest mod de activitate fizica "The Art of Contrology". Controlul

  • Activitatea fizica si controlul greutatii

    Activitatea fizica si controlul greutatii

    Activitatea fizica ne ajuta sa tinem sub control greutatea prin consumul caloriilor in exces, care, in lipsa miscarii s-ar depune sub forma de tesut adipos. Cele mai multe alimente contin calorii insa pe de alta parte tot ceea ce facem consuma calorii inclusiv somnul, respiratia, digestia. Mentinand un echilibru intre caloriile pe care le asimilam din alimente si cele pe care le consumam in timpul activitatii fizice o sa avem o

  • Mersul - un prim pas in directia cea buna

    Mersul - un prim pas in directia cea buna

    De ce sa alegem mersul pe jos?

    Pentru ca mersul este una dintre cele mai usoare metode de a fi activ din punct de vedere fizic. Poti sa o faci oriunde si oricand, nu este costisitor - tot ce ai nevoie este o pereche de incaltaminte rezistenta.

    Beneficiile mersului sunt:
    - vei avea mai multa energie
    - te va face sa te simti bine
    - te relaxeaza




Pagini 1 2 3 4