Trucuri pentru o nutritie sanatoasa

Trucuri pentru o nutritie sanatoasa Cred cu tarie  ca dietele drastice nu fac bine organismului si mai cred ca pentru a avea greutatea pe care o doresti trebuie sa ai o nutritie echilibrata, fara excese, sa incluzi in programul tau macar o jumatate de ora de mers pe jos, sa dormi cele 8 ore si sa lupti cu sedentarismul. Trucurile pentru o nutritie sanatoasa au la baza aceste principii, care ar trebui sa devina un mod de viata pentru toti cei care vor sa slabeasca si mai ales pentru cei care doresc sa-si mentina greutatea.

Asadar unul din trucuri e sa te obisnuiesti sa mananci dimineata. Micul dejun e cea mai importanta masa. Iti da energie pentru cea mai mare parte a zilei si astfel treburile pe care trebuie sa le faci in cursul zile se desfasoara mult mai eficient. Alimentele pe care le consumi la micul dejun nu trebuie sa fie foarte bogat in calorii, de aceea alege o portie de lapte degresat cu cereale, un iaurt in care sa adaugi bucati de fructe, o felie de paine prajita, un ou fiert si o jumatate de rosie, iar uneori cand sti ca te asteapta o zi grea si pranzul o sa intarzie, poti manca cateva felii de sunca de pipt de pui cu paine prajita. Alege painea neagra sau din secara, si evita pe cat posibil painea alba. Incearca sa te obisnuiesti sa bei ceiul sau cafeaua fara zahar, iar daca acest lucru ti se pare imposibil foloseste indulcitor sau miere. E mult mai sanatos!

In timpul zilei hidrateaza-te cat mai mult. Intr-o zi obisnuita, (in cazul in care afara nu e foarte cald, si nu depui efort fizic exgerat) ar trebui sa bei cam 1.5 - 2 l de apa plata. Evita bauturile carbogazoase care contin foarte mult zahar si pe deasupra te si baloneaza. Sucul natural din fructe proaspete preparat in casa e cel mai bun.

Consuma zilnic, dar nu in exces, nuci, alume, fistic care conin antioxidanti si grasimi nesaturate benefice pentru organism. Antioxidantii sunt o serie de compusi si enzime care lupta impotriva radicalilor liberi, cauza principala a celor mai multe afectiuni in special a celor canceroase.

Consuma primavara spanac, urzici, stevie, loboda, salata verde, pentru a ajuta organismul sa-si recapete forta dupa anotimpul rece in care alimentele bogate in fier au cam lipsit.

De asemenea pentru a ajuta la intarirea organismului si a-l feri de raceli bea suc de lamaie sub forma de limonada, indulcita cu miere. E o bautura racoritoare foarte buna pe care o poti consuma in toate anotimpurile.

Mananca pe cat posibil carne preparata la cuptor, sau la gratar, legume fierte sau inabusite si elimina din alimentatie sosurile grele cu ceapa prajita, cu multe grasimi. Asezoneaza legumele pentru a le da gust cu ulei de masline extravirgin si zeama de lamaie.

Sper sa-ti fie de folosos aceste mici trucuri pentru a te hrani sanatos si pentru a avea o silueta asa cum ti-o doresti!




Comentarii

  • 1 0
    claudia
    este necesara sare si zaharul in organism zilnic ??sau se poate trai si fara acestea??

Adaugă un comentariu


Alte articole TopFeminin

  • Ingrijirea talpilor
    Ingrijirea talpilor

    Picioarele sunt cele mai expuse in acest sezon iar ingrijirea talpilor trebuie sa se faca delicat,

  • Carucioare copii
    Carucioare copii

    Cele mai performante carucioare copii sunt cele multifunctionale: carucior landou cu conversie in carucior sport, carucioarele

  • Rochii Cristallini demne de covorul rosu
    Rochii Cristallini demne de covorul rosu Toate admiram in tacere rochiile vedetelor de pe covorul rosu!
    În aceasta perioada, calendarul cu evenimente
  • Jocuri Barbie
    Jocuri Barbie

    Barbie este cea mai vanduta papusa, care a fost lansata in 1959, iar aceste jocuri Barbie

  • Kangoo Jumps, un sport inovator
    Kangoo Jumps, un sport inovator Kangoo Jumps este un sport inovator, care combina distractia cu exercitiul fizic. Daca vei opta pentru
  • Clamidia Tracomatis
    Clamidia Tracomatis

    Clamidia Tracomatis sau chlamydia trachomatis (denumirea stiintifica),  reprezinta un virus, o bacterie cu transmitere sexuala si se alatura