• Alimentatia copilului cu varsta cuprinsa intre 1 si 3 ani

    Alimentatia copilului cu varsta cuprinsa intre 1 si 3 ani

    Copilul intre 1 si 3 ani are nevoie de toate resursele nutritive pentru cresterea si dezvoltarea normala. Sunt necezare proteinele, lipidele, glucidele, vitaminele, sarurile minerale si apa. Alimentatia variata va indeparta pericolul unor carente sau lipsuri in unele principii alimentare.

    Hrana zilnica trebuie sa cuprinda: 500 ml lapte, 30-50 g branza, 10-15 g unt, 30-50 carne slaba sau peste, 1 ou, 50-100 g paine, 20 g zahar, 50-100 g fainoase, 200

  • Alimente indicate in constipatie

    Alimente indicate in constipatie

    O alimentatie nepotrivita poate da nastere constipatiei. Astfel consumul exagerat de produse fainoase de calitate superioara, dulciuri, carne, branza, adica o alimentatie lipsita de legume si fructe, saraca in resturi vegetale, leneveste intestinul si intarzie evacuarea. Vara si toamna constipatia este mai rara, tocmai datorita consumului ridicat in legume si fructe proaspete. Aceasta afectiune se poate trata prin schimbarea regimului alimentar. Se recomanda:

  • bauturi reci si indulcite, in special consumate dimineata
  • Slabeste sanatos!

    Slabeste sanatos!

    Pentru a avea greutatea ideala multe femei recurg la o serie de diete, care se dovedes a nu fi atat de eficiente. De obicei dietele drastice care presupun infometare si care asigura scaderea greutatii cu 3 pana la 7 kilograme pe saptamana sunt foarte daunatoare pentru organism. Invata sa ai un regim de viata echilibrat care sa includa in primul rand multa miscare.

    Se spune ca cele mai eficiente diete care

  • Laptele in alimentatie

    Laptele in alimentatie

    Laptele si preparatele pe baza de lapte, sunt surse de proteine de calitate superioara. Un litru de lapte contine tot atatea proteine cat contin si 4 oua proaspete. Laptele este un aliment complex, care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica. Fie ca este consumat proaspat, sau sub forma de branzeturi, iaurturi si alte produse din aceeasi categorie, laptele asigura organismului necesarul de calciu, fosfor dar si o serie de vitamine

  • Fructele si legumele, izvor de sanatate

    Fructele si legumele, izvor de sanatate

    Atat fructele cat si legumele constituie o sursa impotanta de elemente nutritive, cele mai importante fiind vitaminele si mineralele. Consumul zilnic de fructe si legume proaspete este recomandat atat persoanelor sanatoase dar mai ales celor care sufera de diverse avitaminoze.

    Legumele contin aproximativ 80% apa si sunt sarace in glucide, lipide si proteine. Cel mai mare continut este in vitamina C dar si in caroten. Avand in vedere faptul ca organismul

Pagini 1 2 3 4 5 6 7 8 9