Cum poti evita conflictele la locul de munca

Cum poti evita conflictele la locul de munca Conflictele la locul de munca apar cel mai adesea in perioadele foarte incarcate ca volum de munca, atunci cand termenele  bat la usa, cand problemele personale ne fac sa fim mai irascibili, sau cand pur si simplu exista o antipatie intre doua persoane. Conflictele trebuie evitate  in general  si mai ales la serviciu, pentru ca ne fac sa ne pierdem inutil energia, concentrarea si buna dispozitie.Pentru a evita aparitia neintelegerilor si pentru a detensiona starile de incordare e bine sa iei in considerare cateva aspecte si anume:

- invata sa fii manierat si saluta pe toata lumea atat la venire cat si la plecare, multumeste pentru orice serviciu facut, indiferent cat de marunt a fost el,  iar ori de cate ori doresti ceva din partea unui coleg incepeti cu  "te rog". Toate astea te vor pune intr-o lumina buna si cu siguranta e un punct esential pentru o buna intelegere in orice comunitate.

- ajuta-ti colegii chiar daca nu-ti cere nimeni sa o faci. Fii saritor si mai ia o parte din sarcini atunci cand colegii tai au foarte multe de facut. Asta dovedeste ca esti un bun coechipier  si nimeni nu va dori sa se certe cu tine. Insa trebuie sa faci diferenta intre un mic sprijin facut in momentele dificile si impovararea fara rost doar pentru ca da bine.

-incearca pe cat posibil sa ai grija la ceea ce afirm despre un coleg atunci cand el nu e de fata. "Mica barfa" din pauzele de masa genereaza conflicte greu de controlat. Daca ai ceva de obiectat fa-o cu tact, spunandu-i la modul cel mai politicos exact ceea ce te deranjeaza, dar incercand sa scoti in evidenta si lucrurile bune pe care le face. Vorbele pe la spate vor ajunge la urechile celui in cauza si de aici lucrurile se pot transforma cum nici nu ti-ai imaginat.

-ai grija la imaginea pe care o ai in ochii coechipierilor, fii ingrijit, nu vorbi prea mult si pe langa subiect, nu incepe sa-ti pui pe tapet viata personala, pentru ca toate astea vor genera discutii neplacute din partea unora.

-invata sa respecti zilele proaste ale celorlalti. Daca simti inca de la primele ore ale diminetii ca cineva nu e in mare forma, nu-l mai bate la cap cu fel si fel de probleme. Si maine e o zi si cu siguranta lucrurile mai pot suferi amanari.

-am lasat pentru sfarsit un lucru foarte grav care din pacate se intampla si anume sa-i pui pe colegi intr-o lumina proasta in fata sefului doar de dragul de a iesi tu in fata. Asta va starni antipatia tuturor si cu greu te vei putea reintegra in grup.




Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin

  • Sansa la viata, sansa la noi amintiri
    Sansa la viata, sansa la noi amintiri Compania Procter&Gamble lanseaza a doua editie a campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”. Editia
  • Divortul, cea mai buna solutie?
    Divortul, cea mai buna solutie?

    Ca dragostea vine si pleaca, sau din contra ca ea sufera transformari si devine cu trecerea

  • Reflexoterapie
    Reflexoterapie

    Despre reflexoterepie se poate spune ca este o tehnica de masaj foarte veche si care are

  • Zacusca
    Zacusca Ingrediente pentru zacusca de vinete: 10-12 vinete, 5 kg roşii, 2 kg ceapă, 30 de gogoşari
  • Bratari
    Bratari

    Printre accesoriile unei femei, pe langa cercei, coliere, margele sau genti, se numara si diferite bratari, fie

  • Dieta pentru un abdomen de invidiat
    Dieta pentru un abdomen de invidiat

    Pentru pentru a scapa de kilogramele din jurul taliei iti propunem o dieta ce presupune o alimentatie bazata in



Linkuri utile

  • TopFeminin este un proiect Zeplia.
  • HandleDroid, primiți alerte când un nume de utilizator dorit devine disponibil pe Twitter, Facebook sau Instagram.
  • Norel's Happy Hands, produse de mercerie, fire pentru tricotat și croșetat, jucării și decorațiuni handmade.


Discuții pe forum



Trimite o felicitare


coafuri

diete