Trucuri pentru un abdomen plat

Trucuri pentru un abdomen plat Uneori, a acorda atentie siluetei tale nu este acelasi lucru cu a o remodela. Cu ajutorul unor trucuri, este usor sa realizezi ceea ce iti doresti. Cu toate visam la un abdomen perfect plat, neted, cu muschii bine conturati. Va propunem cateva solutii care pot contribui la indeplinirea unei dorinte atat de indreptatite.

Important este sa pui muschii abdominali serios la lucru. Nu doar pe cei vizibili, ci si pe cei profunzi. Ca si in cazul fesierilor, abdominalii trebuie contractati in permanenta, mai ales in timpul mersului. Contractandu-i, este foarte usor sa simti grupele de muschi abdominali si pe cei de la baza pantecelui. Ceea ce trebuie sa faci este sa ii contractezi prin alternanta. Daca nu vrei sa incerci acest tip de exercitiu, tine cont de faptul ca rasul este cea mai buna modalitate de a-ti fortifica abdomenul. Dupa fiecare dus, faceti-va cate un masaj al abdomenului cu o crema pentru fermitate / tonifiere pana la absorbtia completa a cremei.

O solutie buna si comoda este o sedinta de electrostimulare abdominala care reprezinta echivalentul a aproximativ 80 de "abdomene". Se recomanda un abonament de 10-12 sedinte de electrostimulare (60 min/ sedinta) care vor ajuta la tonifierea musculaturii abdominale si la disparitia celulitei. Pentru rezultate rapide, sedintele de electrostimulare sunt o solutie foarte buna. Efectul acestora este vizibil dupa primele 3-4 sedinte, insa este necesara efectuarea a minim 10-12 sedinte. Cel mai eficient tratament este combinatia intre electrostimulare si masajul anticelulita profesional, care este un masaj usor dur si profund.

Sfaturi utile:

Contractati regulat abdomenul (senzatia de "a suge burta") oriunde si oricand, foarte eficienta pentru tonifierea muschilor abdominali.

Adoptati o pozitie cat mai dreapta, evitati statul cocosat atunci cand scrieti sau stati la calculator.

Dusurile "scotiene" prin alternarea unui jet de apa calda cu un jet de apa rece pe abdomen de fiecare data cand va faceti dusul zilnic. Acest lucru activeaza circulatia sangvina locala, tonificand pielea de pe abdomen.

Masarea unui cub de gheata pe abdomen pana incepe sa se topeasca, deoarece frigul retonifica tesuturile intinzand pielea, activand circulatia sangvina locala, dar si cea limfatica.

Evitati sa vorbiti atunci cand mancati pentru a nu inghiti prea mult aer. La 2-3 ml la fiecare deglutitie, absorbiti in medie 3-4 litri de aer pe zi.

Consumati cu moderatie alimentele care contin mult aer, precum bezelele, bauturile gazoase, sufleurile, cremele glasate, cornurile croissant si ouale batute.

Eliminati guma de mestecat, care favorizeaza balonarile marind cantitatea de aer absorbita.

Limitati consumul de prajeli, mancarurile cu sos sau prea satioase, care incetinesc digestia si maresc, astfel, riscul de balonare.

Beti suficiente lichide, cel putin 1,5-2 litri de apa plata pe zi, de preferinta intre mese, pentru a dinamiza tranzitul lent.

Practicati regulat o activitate fizica, precum mersul sau jogging-ul, pentru a va stimula colonul si a limita fermentarile nedorite.





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin