Tae-bo pentru sani

Tae-bo pentru sani

In continuarea exercitiilor de fitness vom vorbi despre tae-bo pentru sani, avand in vedere ca sanii reprezinta cel mai bine feminitatea. Cum iarna si-a pus amprenta pe corpul nostru, trebuie sa facem cateva exercitii de tonifiere.

Exercitiile tae-bo pentru sani vor fi exercitii de intarirea sanilor, dar si de ridicarea acestora.

Dupa cum v-am obisnuit, inainte sa porniti efectuarea exercitiilor propriu-zise, faceti exercitiile de incalzire, care constau in 20-25 de rotiri de brate in fata, 20-25 de rotiri de brate in spate, 20 de rotiri de antebrate spre interior, 20 de rotiri de antebrate spre exterior.

Veti incepe prin a va aseza in genunchi stand in palme, cu acestea apropiate in fata si veti incepe sa faceti flotari, lasandu-va pieptul in jos cat de mult puteti. Nu uitati ca trebuie sa flexati coatele spre exterior, la nici un exercitiu coatele nu se vor tine drepte. Veti face 10 repetari a cate 2 serii.

Acelasi exercitiu puteti sa-l faceti dar cu palmele departate, formand intre brat si umar un unghi de 90 de grade. Veti face 10 repetari a cate 3 serii. Nu uitati sa expirati atunci cand va veti ridica.

Urmatorul exercitiu este special pentru tonifierea si ridicarea sanilor. Veti sta in picioare cu picioarele lipite. Va aplecati in fata si veti sta in maini. Veti incepe ca exercitiile de mai sus cu flotari, dar avand picioarele intinse, intre trunchi si picioare formandu-se un unghi de 90 de grade. Bratele vor fi tot departate pe aceeasi lungime de unda cu umerii, privirea in fata si veti incepe lasandu-va in jos cat de mult puteti, flexandu-va coatele spre exterior.

Veti face 15 repetari a cate 7 serii. Nu uitati sa respirati, deoarece aceasta este foarte importanta, mai ales pentru lucrarea adecvata a muschilor.

Alte articole din aceeasi categorie:
Tae-bo pentru picioare
Tae-bo pentru abdomen
Tae-bo pentru fesieri
Tae-bo





Comentarii

  • 1 0
    SSL
    Veti sta in picioare cu picioarele lipite. Va aplecati in fata si veti sta in maini. nu inteleg.ori stau in picioare ori in maini.fiti mai expliciti

Adaugă un comentariu


Alte articole TopFeminin