Tae-bo pentru fesieri

Tae-bo pentru fesieri

Tae-bo a devenit unul dintre sporturile cele mai practicate in toata lumea, datorita efectului lui asupra corpului pe care il transforma spectaculos dar si datorita echilibrului pe care il creeaza. Am promis ca voi reveni cu informatii despre aceste exercitii fizice si in continuare va voi vorbi despre tae-bo pentru fesieri, avand in vedere ca majoritatea doamnelor si domnisoarelor vor sa-si ajusteze aspectul fizic.

Aceste exercitii puteti sa le practicati si acasa, dar este recomandat sa mergeti la o sala de antrenament, pentru ca acolo veti intalni antrenori profesionisti care va vor explica despre fiecare exercitiu in parte mult mai profesional si va vor ajuta sa aratati exact asa cum va doriti.

Privind exercitiile de tae-bo pentru fesieri, trebuie sa le faceti in fiecare zi, recomandat seara, pentru a arde caloriile pe care le-ati "luat" in ziua respectiva si nu trebuie sa mai mancati dupa aceste exercitii.

Intotdeauna, indiferent pentru ce grupa musculara lucrati, trebuie mai intai sa faceti o incalzire usoare de aproximativ 20 de minute, care consta in fandari in fata si laterale-15 si cate 15 de fiecare: rotiri de glezna, rotiri de genunchi, semigenuflexiuni.

Apoi va asezati in genunchi spijinindu-va in maini si incepeti prin a ridica genunchiul lateral pana formati un unghi de 90 de grade. Faceti cate 3-4 serii a cate 30 de exercitii pentru fiecare genunchi.

Important de retinut este faptul ca nu se face pauza, chiar daca va simtiti obosite si simtiti ca va doare foarte rau, la sfarsit veti vedea rezultatele.

Dupa acest exercitiu, schimbati tactica prin ridicarea calcaiului spre tavan. Veti face tot 3-4 serii a cate 30 de exercitii pentru fiecare picior. Nu uitati ca nu aveti voie sa faceti pauza.

Multa bafta si nu renuntati, rezultatele se vor vedea la sfarsit, dupa cum am mai precizat.

Alte articole pe aceeași temă:
Tae-bo pentru abdomen
Tae-bo pentru picioare
Tae bo pentru sâni
Tae-bo





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin