Fitness pentru tonifiere

Fitness pentru tonifiere

Pentru a imbunatatii aspectul fizic apelati la exercitii de fitness pentru tonifiere. Acestea va vor ajuta sa antrenati tot corpul si sa mentineti pielea elastica si ferma.

Incepeti cu o incalzire usoara de 15 minute, care se adreseaza tuturor grupelor musculare si articulatiilor: ridicari pe varfuri si aplecari ale trunchiului, fandari laterale, rotiri de umeri si de brate si indoiri de trunchi.

Primul exercitiu se efectueaza astfel: culcat pe spate, cu picioarele indoite la 90 de grade si mainile intinse deasupra capului, ridicati trunchiul ducand bratele inainte. Se fac 25 de repetari a cate 3-4 serii.

Tot culcat pe spate, de data aceasta cu mainile sub regiunea lombara (fund) si cu picioarele ridicate, coborati alternativ picioarele. Expirati cand piciorul este ridicat.  Repetati acest exercitiu de 30 de ori a cate 4 serii cu pauze de 3 minute intre repetari.

Ridicati-va in picioare, sprijiniti-va de un scaun si balansati piciorul stang intins lateral si apoi balansati-l inapoi. Repetati si cu celalalt picior. Se fac 25-30 de exercitii a cate 3 serii.

Pentru tonifierea abdomenului sunt recomandate abdomenele clasice: din pozitia culcat cu mainile intinse lateral in fata si genunchii indoiti, ridicati trunchiul usor pana ajungeti aproape de genunchi. Inspirati cand depuneti cel mai mare efort adica atunci cand ridicati trunchiul si expirati in momentul cand va lasati usor pe spate. Repetati acest exercitiu de 30 de ori.

Dupa fiecare exercitiu beti putina apa si faceti o pauza nu mai mare de 5 minute. Pentru ca efectul sa fie vizibil se recomanda sa faceti un astfel de antrenament de 2-3 ori pe saptamana.

Alte articole din aceeasi categorie:
Winsor Pilates
Tae-Bo
Exercitii pentru abdomen si coapse
Pilates





Comentarii

  • 2 0
    tecla
    iubirea nu consta in felul cum arati,ci in ceea ce e in sufletul tau

Adaugă un comentariu


Alte articole TopFeminin