Exercitii pentru gambe

Exercitii pentru gambe

Multe exercitii pentru gambe necesita depunerea unui efort suplimentar, ceea ce inseamna ca pentru a lucra aceasta grupa musculara, trebuie mai intai sa faci cateva minute de incalzire usoara. De fapt ar trebui sa stii ca inainte de inceperea oricarui antrenament, minutele de incalzire sunt obligatorii. In acest fel vei evita producerea unor accidentari precum crampe musculare, dureri de articulatii.

Punerea in miscare a articulatiilor se face prin cateva miscari usoare precum rotirea bratelor inainte si inapoi, rotirea capului, aplecari ale trunchiului fata-spate si lateral, cateva minute de alergare pe loc si rotiri de glezne. Dupa incheierea minutelor de incalzire fa o pauza de 5 minute si dupa aceea incepe antrenementul propriu-zis.

Fandarire inainte dar si cele laterale tonifica musculatura gambelor. au de castigat si alte grupe musculare precum cele ale copselor si feselor. Exercitiul se executa astfel: din pozitia initiala inpicioare, cu spate drept si picioarele apropiate, faci un pas inainte (piciorul drept) si aduci toata greutatea corpului pe acest picior, in timp ce piciorul stang ramane in pozitia initiala. Stai asa cateva secunde dupa care alterneaza facand aceeasi miscare si pentru celalat picior. E mult mai indicat sa executati fandari alternan picioarele decat sa executi pana la 10 fandari pe un singur picior. Fandarile laterale se executa cam in acelasi mod, singura diferenta fiind ca aplecarile vor fi pe lateral.

Un alt exercitiu foarte bun pentru glezne si nu numai sunt genuflexiunile. Poti sa le executi atat in varianta clasica, cu mainile pe solduri si picioarele apropiate, insa cele mai eficient ar fi sa le faci cu picioarele departate.

Un exercitiu mai dificil dar cu rezultate deosebite este supranumit "mersul piticului". Chiar daca este mai incomod si te vei alege cu febra musculara dupa, e bine sa faci exercitiul ori de cate ori doresti sa lucrezi musculatura gambelor si pe cea a coapselor.





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin

  • Clarinol
    Clarinol Clarinol este un supliment alimentar pe baza de acid linoleic conjugat compus ce  impedica depunerea grasimilor
  • Trucuri pentru a arata mai tanara
    Trucuri pentru a arata mai tanara Pentru a arata in forma trebuie sa ai grija de aspectul tau exterior si de aceea
  • Mersul - un prim pas in directia cea buna
    Mersul - un prim pas in directia cea buna

    De ce sa alegem mersul pe jos?

    Pentru ca mersul este una dintre cele mai usoare

  • Unghii false
    Unghii false

    Ruperea si exfolierea unghiilor arata ca aveti lipsa de vitamine. Multe persoane insa au un tic

  • Tiroida
    Tiroida

    Tiroida este o glanda endocrina impara, situata in partea anterioara a regiunii cervicale a coloanei vertebrale.

  • Durerea de stomac
    Durerea de stomac Durerea de stomac apare de cele mai multe ori ca urmare a inflamarii mucoasei gastrice, din