Exercitii pentru brate

Exercitii pentru brate

Vrei sa ai un corp de invidiat? Nimic mai simplu! Incearca sa incluzi in programul tau zilnic, exercitii care sa-ti solicite toate grupele musculare si vei fi incantata sa descoperi ca in scurt timp ai devenit mult mai seducatoare si cu mai multa pofta de viata. Incepe programul tau de pregatire cu cateva exercitii care iti vor solicita cu precadere musculatura bratalor.

 Exercitii cu greutati de 1 Kg. Pentru incepatoare aceasta este greutatea ideala a unei greutati. Daca nu aveti o pereche de gantere, va puteti folosi de doua conserve de 1l, sau o alta metoda foarte cunoscuta ar fi utilizarea sticlelor umplute cu apa. Capacitatea sticlelor trebuie sa fie de 1 l. Exercitiul este foarte simplu si consta in urmatoarea miscari: 

1. mainile care sunt initial intinse si indreptate in fata se indoaie catre corp. Exercitiul trebuie facut in serii de cate zece si repetat de trei ori cu pauza de un minut intre serii.

2. mainile sunt pozitionate pe langa corp si se ridica la nivelul umerilor. Se fac doua serii de cate 8.

3. mainile intinse in lateral, se indoaie catre umeri. Se fac 3 serii de cate zece repetari, evident cu pauze de pana la 1 minut.

4. puteti combina miscarile de la punctul 1. cu cele de la 3., dar munai dupa ce v-ati familiarizat cu exercitiul si sunteti pregatite pentru un efort suplimentar.

Flotari. Chiar daca multe doamne considera acest exercitiu este tipic masculin, ar trebui sa stiti ca prin executarea lui puneti la lucru multe grupe musculare. Exercitiul este simplu de executat si nu cred ca mai e nevoie de precizari.





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin