Aerobic la tine acasa

Aerobic la tine acasa

Sedentarismul slabeste puterea de lucru a inimii, scade mobilitatea articulatiilor, tesutul muscular se poate transforma in tesut adipos, si pot aparea multe alte consecinte grave. Miscarea si exercitiile fizice trebuie privite pur si simplu ca reglatoare ale ale proceselor vitale, iar efectuate sistematic intensifica procesele metabolice si contribuie la scaderea colesteterolului si astfel la prevenirea aterosclerozei.

Exercitiul 1. Ridicati piciorul inainte si faceti o bataie din palme sub picior. Expirati. Lasand piciorul, inspirati. Repetati exercitiul de 15 ori.

Exercitiul 2. Aplecati trunchiul lateral cu mainile in sus. Expirati. Indreptati-va, inspirati. Rapetati exercitiul de 10 ori.

Exercitiul 3. Tineti-va cu mana de spatarul unui scaun, si ridicati piciorul in fata si in spate. Rpetati exercitiul de 15 ori pentru fiecere picior.

Exercitiul 4. Tineti mainile la ceafa si departati picioarele. Sprijiniti pe varful piciorului drept, aplecati-va spre dreapata, de 3-4 ori, dupa care schimbati, si efectuati acelasi exercitiu si pentru partea stanga. Repetati exercitiul de 15 ori.

Exercitiul 5. Cu ajutorul unei bucati de lemn (gen coada de matura) faceti urmatorul exercitiu: cu picioarele indepartate si coda de matura intre coate, rasuciti-va in cerc. Repetati de 8 ori.

Exercitiul 6. Stati intinsa pe spate, cu mainile la ceafa si ridicati picioarele intinse pana sunt perfect verticale. Coborati. Repetati exercitiul de 8 ori.

Exercitiul 7. Cu mainile intinse inainte va asezati pe vine. Reveniti la pozitia initiala si faceti o miscare de mers pe loc cca 30 de secunde. Repetati exercitiul de 10 ori.

Exercitiul 8. Asezati-va pe covor cu spatele drept si tineti mainile pe umeri. Rasuciti-va pana atingeti cu cotul genunchiul opus. Repeteti exercitiul de 10 ori.





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin