• Kangoo Jumps, un sport inovator

    Kangoo Jumps, un sport inovatorKangoo Jumps este un sport inovator, care combina distractia cu exercitiul fizic. Daca vei opta pentru antrenamentele kangoo jumps vei putea arde de trei ori mai multe calorii decat daca alegi exercitiile obisnuite. Cum se desfasoara o sedinta de Kangoo Jumps? Exercitiile se fac pe ghetele kangoo jumps, care au o serie de beneficii asupra sanatatii: reduc cu 80% leziunile articulatiilor de la genunchi, glezne, solduri si coloana vertebrala,
  • Exercitii pentru gambe

    Exercitii pentru gambe

    Multe exercitii pentru gambe necesita depunerea unui efort suplimentar, ceea ce inseamna ca pentru a lucra aceasta grupa musculara, trebuie mai intai sa faci cateva minute de incalzire usoara. De fapt ar trebui sa stii ca inainte de inceperea oricarui antrenament, minutele de incalzire sunt obligatorii. In acest fel vei evita producerea unor accidentari precum crampe musculare, dureri de articulatii.

    Punerea in miscare a articulatiilor se face prin cateva miscari usoare

  • Fitness pentru tonifiere

    Fitness pentru tonifiere

    Pentru a imbunatatii aspectul fizic apelati la exercitii de fitness pentru tonifiere. Acestea va vor ajuta sa antrenati tot corpul si sa mentineti pielea elastica si ferma.

    Incepeti cu o incalzire usoara de 15 minute, care se adreseaza tuturor grupelor musculare si articulatiilor: ridicari pe varfuri si aplecari ale trunchiului, fandari laterale, rotiri de umeri si de brate si indoiri de trunchi.

    Primul exercitiu se efectueaza astfel: culcat pe spate, cu picioarele

  • Winsor Pilates

    Winsor Pilates

    Winsor Pilates este un program de fitness pentru slabit care se bucura de un mare succes printre vedetele de la Hollywood, printre care Madonna, Liz Hurley, Hught Grant si multi altii, dar si prin randul femeilor din intreaga lume, care doresc sa aiba un corp bine sculptat, indiferent de greutate si de forme.

    Ce este spectaculos la aceste exercitii este faptul ca pot fi facute acasa, insa trebuie sa cumparati programul

  • Exercitii pentru un abdomen plat

    Exercitii pentru un abdomen platPentru a avea un abdomen plat nu va trebuiesc decat 15-20 de minute in fiecare zi, timp de 2, aproape 3 saptamani in care veti executa patru exercitii pentru un abdomen plat, exercitii diferite in fiecare zi, urmate de jogging, mers pe jos sau pe bicicleta, precum si o alimentatie sanatoasa, saraca in grasimi, zaharuri si acizi. Urmatoarele doua exercitii reprezinta contractii abdominale:
    1. Primul exercitiu consta in a va
Pagini 1 2 3 4