Trucuri pentru o nutritie sanatoasa

Trucuri pentru o nutritie sanatoasa Cred cu tarie  ca dietele drastice nu fac bine organismului si mai cred ca pentru a avea greutatea pe care o doresti trebuie sa ai o nutritie echilibrata, fara excese, sa incluzi in programul tau macar o jumatate de ora de mers pe jos, sa dormi cele 8 ore si sa lupti cu sedentarismul. Trucurile pentru o nutritie sanatoasa au la baza aceste principii, care ar trebui sa devina un mod de viata pentru toti cei care vor sa slabeasca si mai ales pentru cei care doresc sa-si mentina greutatea.

Asadar unul din trucuri e sa te obisnuiesti sa mananci dimineata. Micul dejun e cea mai importanta masa. Iti da energie pentru cea mai mare parte a zilei si astfel treburile pe care trebuie sa le faci in cursul zile se desfasoara mult mai eficient. Alimentele pe care le consumi la micul dejun nu trebuie sa fie foarte bogat in calorii, de aceea alege o portie de lapte degresat cu cereale, un iaurt in care sa adaugi bucati de fructe, o felie de paine prajita, un ou fiert si o jumatate de rosie, iar uneori cand sti ca te asteapta o zi grea si pranzul o sa intarzie, poti manca cateva felii de sunca de pipt de pui cu paine prajita. Alege painea neagra sau din secara, si evita pe cat posibil painea alba. Incearca sa te obisnuiesti sa bei ceiul sau cafeaua fara zahar, iar daca acest lucru ti se pare imposibil foloseste indulcitor sau miere. E mult mai sanatos!

In timpul zilei hidrateaza-te cat mai mult. Intr-o zi obisnuita, (in cazul in care afara nu e foarte cald, si nu depui efort fizic exgerat) ar trebui sa bei cam 1.5 - 2 l de apa plata. Evita bauturile carbogazoase care contin foarte mult zahar si pe deasupra te si baloneaza. Sucul natural din fructe proaspete preparat in casa e cel mai bun.

Consuma zilnic, dar nu in exces, nuci, alume, fistic care conin antioxidanti si grasimi nesaturate benefice pentru organism. Antioxidantii sunt o serie de compusi si enzime care lupta impotriva radicalilor liberi, cauza principala a celor mai multe afectiuni in special a celor canceroase.

Consuma primavara spanac, urzici, stevie, loboda, salata verde, pentru a ajuta organismul sa-si recapete forta dupa anotimpul rece in care alimentele bogate in fier au cam lipsit.

De asemenea pentru a ajuta la intarirea organismului si a-l feri de raceli bea suc de lamaie sub forma de limonada, indulcita cu miere. E o bautura racoritoare foarte buna pe care o poti consuma in toate anotimpurile.

Mananca pe cat posibil carne preparata la cuptor, sau la gratar, legume fierte sau inabusite si elimina din alimentatie sosurile grele cu ceapa prajita, cu multe grasimi. Asezoneaza legumele pentru a le da gust cu ulei de masline extravirgin si zeama de lamaie.

Sper sa-ti fie de folosos aceste mici trucuri pentru a te hrani sanatos si pentru a avea o silueta asa cum ti-o doresti!




Comentarii

  • 0 0
    claudia
    este necesara sare si zaharul in organism zilnic ??sau se poate trai si fara acestea??

Adaugă un comentariu


Alte articole TopFeminin

  • Michael Jackson revine !
    Michael Jackson revine !

    Dupa tot scandalul ivit in jurul molestarii unor minori, Michael Jackson a revenit in America dupa un

  • Rochite de vara
    Rochite de vara

    Cele mai indraznete rochite de vara sunt cele in culori vii, din materiale vaporose, care au

  • Conjunctivita
    Conjunctivita

    Conjunctivita este o boala oculara care se manifesta prin inflamarea mucoasei conjunctivale. Apare mai ales la

  • Coafuri cu reflexe minerale
    Coafuri cu reflexe minerale

    Naturaletea si subtilitatea revin in acest sezon pe podiumurile de prezentare, dupa mai multe sezoane in

  • Pielea deshidratata necesita o ingrijire speciala
    Pielea deshidratata necesita o ingrijire speciala

    Fenomenul de deshidratare a pielii poate surveni indiferent de celelalte carecteristici ale pielii. Cea mai lovita

  • Aromoterapia
    Aromoterapia

    Aromoterapia este cea mai cunoscuta metoda de relaxare, si este foarte recomandata persoanelor stresate, care au