Slabeste sanatos!

Slabeste sanatos!

Pentru a avea greutatea ideala multe femei recurg la o serie de diete, care se dovedes a nu fi atat de eficiente. De obicei dietele drastice care presupun infometare si care asigura scaderea greutatii cu 3 pana la 7 kilograme pe saptamana sunt foarte daunatoare pentru organism. Invata sa ai un regim de viata echilibrat care sa includa in primul rand multa miscare.

Se spune ca cele mai eficiente diete care iti aduc si satisfactia unei greutati ideale intr-un timp record, sunt cele bazate pe regimul disociat. Asta inseamna ca poti manca oricat dintr-o singura grupa de alimente fie ca sunt lactate, proteine, legume si fructe. Dar ce te vei face atunci cand regimul se va termina si vei reveni la vechile obiceiuri? Cu siguranta te vei ingrasa. Nu numai ca vei pune la loc kilogramele de care tocmai scapasei, dar vor fi si multe altele pe langa. Iar tu cu ce te-ai ales? Cu doua sau trei saptamani de efort.

Toti specialistii recomanda alimentatia in care proportia intre glucide, proteine si lipide este de 3:2:1. Asta inseamna ca va trebui sa manaci fructe si legume proaspete, dar si paine, paste fainoase pentru a asimila necesarul zilnic de zaharuri. Daca vei sti sa faci diferenta intre glucidele continute in dulciuri si in toate produsele care au la baza zaharul si cele din fructe, legume, miere de albine, produse fainoase, inseamna ca vei reusi sa-ti faci propria lista cu alimente permise. Nu vei putea face abuz consumand cantitati uriase din alimentele enumerate mai sus, insa e cu mult mai bine sa mananci o felie de paine la fiecare masa si sa renunti la prajituri, la a indulci ceaul si cafeaua cu zahar.

Consumul de proteine este extrem de important pentru organism. Proteinele asigura prin ardere necesarul de energie pentru desfasurarea tuturor activitatilor. Ratia zilnica de proteine va trebui sa contina atat proteine vegetale, cat si proteine de natura animala. Pieptul de pui la gratar, muschiul de vita la gratar sau fiert, iti vor un tonus bun si cu siguranta nu te vei ingrasa. Ouale fierte, laptele, spanacul, salata verde sunt recomandate datorita bogatiei lor in proteine. Nu trebuie neglijata nici carnea de peste. Fie ca este peste slab, sau mai putin slab, nu te vei ingrasa chiar daca vei manca in fiecare zi peste.

In ceea ce privesc lipidele incearca sa renunti la orice fel de grasime animala. Consuma seminte de dovleac, de susan, de floarea soarelui. Toate alimentele preparate prin prajire contin foarte multe grasimi si nu sunt deloc indicate daca vei dori sa slabesti. Tot ce inseamna branza, telemea, cascava, unt, au foarte multe grasimi. Incerca sa consumi cat mai putin din aceste produse.

Pe langa o alimentatie corecta, aveti nevoie si de un program de activitate fizica pentru ca rezultatele sa apara cat mai curand. O jumatate de ora in fiecare zi de exercitii sau alergare usoare pot face minuni. Vei slabi mult mai repede daca regimul alimentar este asociat cu efortul fizic.

Sper ca te-am convins sa slabesti sanatos.





Comentarii

  • 0 0
    cristina
    o sa incerc si o sa vad efectele

Adaugă un comentariu


Alte articole TopFeminin