Dieta lui Dumnezeu

Dieta lui Dumnezeu Dieta lui Dumnezeu este mai mult decat o dieta, fiind mai degraba un regim alimentar care se bazeaza pe principiile sanatatii fizice, spirituale, emotionale si mentale. Cel care a vorbit pentru prima data despre alimentatia bazata pe invataturile biblice ale Vechiului Testament a fost Jordan Rubin. Cartea sa The Maker's Diet (Dieta Creatorului) a starnit o serie de controverse atat in America, tara de origine a lui Rubin, cat si in multe alte tari ale lumii. Multi considera ca acest regim nu are la baza principii stintiifice pentru a scapa de kilogramele in plus si mai mult decat atat, limbajul religios al cartii nu este pe placul celor care nu sunt in stransa legatura cu religia.

Dieta lui Dumnezeu se concentreaza in jurul celor patru piloni fundamentali ai sanatatii. Astfel, pentru a slabi sanatos, autorul propune ca pe langa un regim alimentar cat mai natural sa ne indreptam catre rugaciune, sa facem sport si sa ne detasam de toate starile de rautate, ura, invidie.

Dieta dureaza 40 de zile si este impartita in trei perioade a cate doua saptamani fiecare. Prima perioada o reprezinta detoxifierea, asa ca in cele 14 zile de la inceputul dietei va trebui sa renuntati la alimentele procesate, carne, lactate, grasimi animale si la apa de la robinet (se va bea apa plata). Se vor consuma fructe, legume si produse pe baza de cereale integrale care sa nu contina conservanti si coloranti si care sa nu fi fost contaminate cu pesticide si fertilizatori chimici. Sunt asa numitele produse ce provin din agricultura bilogica.

Dupa aceasta prima etapa in alimentatie se vor introduce treptat carnea (mai putin carnea de porc), pestele, produsele lactate, grasimile animale (este interzisa slanina de porc). Toate produsele se vor consuma cat mai aproape de starea naturala (mai putin carnea si pestele) si este interzisa utilizarea cuptorului cu microunde pentru prepararea alimentelor.

Rugaciunea si meditatia sunt foarte importante in acesta dieta precum si exercitiile fizice, plimbarile in aer liber, expunerea moderata la soare. Nu trebuie sa va asezati la masa daca sunteti suparati, va trebui sa va detasati de griji si probleme atunci cand ajungeti acasa, sa incercati sa ganditi pozitiv, sa aveti activitati care sa va bucure. Este foarte important sa va odihniti corespunzator si sa respectati pe cat posibil orele de somn. Moderatia este cuvantul care insoteste acest regim fie ca este vorba de mancare fie ca este vorba de activitatile de zi cu zi.

Dupa cele 40 de zile de regim veti pierde circa 10 kilograme. Insa autorul va sfatuieste sa nu incetati acest regim dupa cele 6 saptamani ci sa incercati ca dieta lui Dumnezeu sa devina parte a modului de viata.





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin