Exercitiile Kegel

Exercitiile Kegel

Exercitiile Kegel au fost descrise pentru prima oara de catre medicul Arnold Kegel in anul 1948 pentru a ajuta pacientii care aveau probleme cu contractia muschilor planseului pelvin. 

La inceput aceste exercitii au fost recomandate atat femeilor cat si barbatilor care aveau probleme cu contractia muschilor pubococcigieni. La femei in timpul graviditatii si dupa nastere, muschii ce controleaza fluxul urinar se slabesc iar problemele de incontinenta se agraveaza. De aceea  exercitiile Kegel reusesc sa amelioreze problemele si dupa o perioada relativ scurta muschii isi recapata tonicitatea. La barbatii care se confrunta cu aceleasi probleme, respectiv incontinenta urinara  la efort,  aceste exercitii de intarire a muschilor pelvini sunt de asemenea recomandate si au rezultate foarte bune.

In ultima perioada exercitiile Kegel se executa pentru a facilita orgasmul. Rezultatele dorite se obtin daca va inarmati cu rabdare si perseverenta.  Mai intai trebuie sa va asigurati ca exercitiile Kegel se fac asa cum trebuie. In timpul mictiunii daca opriti brusc jetul de urina veti simti care sunt muschii ce controleaza acest proces fiziologic. Acesti muschi vor trebui lucrati.

Pentru a fi eficiente exercitiile trebuie facute corect. Contractia muschilor pevini trebuie sa fie sustinuta aproximativ trei patru secunde, dupa care urmeaza o relaxare de tot atatea secunde. Exercitiile se fac in serii de 10-15 repetari de trei ori pe zi. Pentru a da rezultatele dorite exercitiile Kegel se fac timp de cateva luni, fara intrerupere. 





Fii prima care comentează


Alte articole TopFeminin